I forsvaret av Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse

Willie Revillame har igjen skapt en kontrovers. Jeg er ikke overrasket over dette siden hans showbiz karriere har vært svært kontroversielt. Denne gangen striden er fokusert på Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino buria l.

Som vi alle vet Cory Aquino, elsket av millioner av filippinere ble begravet siste 5. august 2009. Mens begravelse prosesjon som foregikk, viste ABS-CBN begravelse prosesjon side være side med den populære variert show WOWOWEE.

Formatet på WOWOWEE handler om å ha det gøy. Showet er fylt med latter, spill og dans.

Så tenk deg dette, mens folk i ABS-CBN studio skulle ha det gøy, rope, kniser og dans, var folk utenfor studio flere kilometer unna sørgende og gråtende i begravelsesfølget til en av våre mest elskede tidligere leder. Verste begravelsen prosesjon ble vist side om side med WOWOWEE. Snakk om at det å være oxymoronic!

Som svar showets vert Willie Revillame, reagerte på denne situasjonen. Her er hans uttalelse i tagalog:

"Sandali, Meron akong ano. . SA Atong ano. . . hindi Naman sa ano. . . kasi hindi siguro magandang tingnan pinipakita nino iyong. . . maser Sasaya kami tapos pinakita NYO iyong. . . Jeg tror ikke na dapat ipakita iyan ledelse. Eh mahihrapan akong magsalita dito nagpapasaya ako nakikita ko iyong ano ni Tita Cory. Sana pakitanggal Naman Muna 'yan sa ating trafikk. Kasi kung ganyan pakita nalang Natin 'yan Kasi nagsasaya kami dito tapos masakit sa beslektet yan. Nagsasalita ako ditto. . . yan Pls, sana maintindhan niyo, nagsasaya kami dito papakita niyo sa amin yun. Diba? Hindi tama eh ok? "" Hay nako. Pangit. Hindi maganda ho sa Atin nagsasalita pinapakita Yung kabaong ni Tita Cory. Diba? Paano kami magkakapagsaya nahihirapan kami? Jeg beklager ho ah pero ako totoo ako eh. 'Wag niyo akong papagalitan ... Pagkatapos ng showet pakita niyo' Yung gusto niyong ipalabas. Kasi itong Wowowee gusto ko på Alam larm ni Tita Cory 'yan Kasi napasaya larm siya ng showet na ito na laging masaya dito. Ok? "

Jeg har forsøkt å oversette Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse i engelsk til fordel for alle. Dette er ikke en bokstavelig ord for ord, men jeg har tatt hensyn til hva han egentlig mente med det han sa. Mer eller mindre dette er hva han sa:

"Vent første, jeg har noe å si, tror jeg ikke det er riktig å vise at (henviser til Cory Aquino begravelse) vi har det gøy her og deretter vise det. Jeg tror ikke ledelsen bør vise det. (Side ved side med showet) jeg har en vanskelig tid på å prøve å la folk ha det gøy og så ser jeg det begravelse begravelse prosesjon av Tita Cory. Jeg håper at trafikken vil fjerne det. Hvis vi virkelig ønsker å vise begravelse prosesjon så la oss bare viser begravelse prosesjon. . . . Å se at er veldig smertefullt for meg.Det, (Når den innsatte rammen av begravelse prosesjon ble fjernet) Vennligst, jeg håper du forstår meg. Vi har det gøy her og deretter begravelse blir vist til oss. Jeg tror ikke det er rett ok? Oh my goodness, det er ikke en veldig hyggelig at jeg snakker her om å være lykkelig og ha det gøy, og da vi viser kisten av Tita Cory. Hvordan skal vi ha det gøy? Jeg beklager, men jeg er bare å fortelle

sannhet. Jeg ønsker å være sannferdig jeg håper du vil ikke refse meg. Etter showet, kan du vise at hvis du ønsker å vise det. Fordi i Wowowee (henvisning til hans show) jeg kjenner og Tita Cory vet at showet handler om moro, som hun pleide å se showet, og hun vet showet handler om å være glad og morsom. Ok? "

Ærlighet snakker jeg ikke ser noe galt med det han sa. Faktisk var han rett og bør også være commended. Den som var ansvarlig for produksjonen eller TV trafikken på ABS-CBN på den tiden hadde en dårlig smak. Jeg er sikker på at dette var en ærlig feil, men det var egentlig ikke feil av produksjon eller trafikk ikke Willie Revillame.

Folk over hele blogsphere som har et negativt syn på Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse synes å ha gått glipp av poenget. De ser Willie Revillame som arrogant og ufølsom. Jeg tror ikke han var. Jeg tror disse menneskene har overreagert. Faktisk ser jeg av Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse som den mest følsomme ting som en Cory Aquino fan noensinne kunne gjøre for avdøde president. Så mitt svar til disse menneskene er å prøve lese mellom linjene. Ikke fokuser på "brev av ordene" blir uttalt av Willie Revillame men heller fokusere på intensjonen eller "ånd" av hva som blir sagt.

Jada, bør Willie Revillame har ventet på det kommersielle og deretter fortalte produksjon eller trafikk hva han følte om det uten å vekke oppsikt i nasjonal tv En annen ting er at han kunne ha valgt sine ord med omhu, og for at han ikke vil bli feiltolket.

Men det er flere grunner til at han ikke kunne ha gjort noe av dette, og hvorfor han utbrøt sånn i riksdekkende fjernsyn. Først var det trolig for smertefullt for ham at han ikke kunne vente til neste reklamepause å komme i. For det andre, han bare sa det han følte på den tiden og klarte ikke å se den mulige konsekvens av hva han og at det vil være feiltolket av mennesker. Jeg er sikker på at han kunne ha hadde valgt sine ord med omhu, men dette var en ut av det blå reaksjon og ikke en forhåndsavtalt tale.

Mens noen mennesker kan fordømme Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse, vet jeg ikke. Faktisk berømmer jeg ham for det han sa selv om jeg foretrekker at han ikke burde ha sagt det i nasjonalt fjernsyn eller at han velger sine ord med omhu. Vel noen bør minst være modig nok til å irettesette den ABS-CBN ledelse, produksjon, trafikk eller den er ansvarlig for en slik dårlig smak i tv-produksjon eller tap av dømmekraft.

Allikevel for alle de som er sint på Willie for blurting ut sånn, ikke bli sint som du kan få masse kviser og vil bli plaget å få akne behandlinger hehehehee. :-) Ang Galit pangit!

Forresten hvis du ønsker å se youtube video av Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse, klikk nedenfor:

Likte du det du nettopp har lest? Sjekk disse ut!

Horizontal line yellow

zmd
Hei! mitt navn er Zigfred Diaz, Takk for besøket min personlige blogg! Gå aldri glipp av et innlegg fra denne bloggen. Abonner på min fulle feeds gratis. Klikk her for å abonnere på zdiaz.com via e-post

Du kan også være lurt å besøke mine andre blogger. Klikk her for å lære lager markedsføring investere . Klikk her for å lære mer om hvordan å tjene penger online . Besøk bloggen min reise for å lære mer om gode reise ideer .

Horizontal line yellow

20 Responses to "I forsvar av Willie Revillame reaksjon på Cory Aquino begravelse"

  1. Jeg tror Willie gjorde det rette gest under Wowowee episode uten å fornærme Aquino familien under tit Cory begravelse. Folk bjeffer på feil tre. Burde det ikke være forvaltningen av ABS CBN eller produksjon team av showet (direktør, ansatte, etc.) som skal holdes ansvarlig for det som har skjedd? Det var utenfor Willie kontroll; hans var bare en reaksjon på en vanskelig situasjon.

  2. Siguro kung hindi si Willie Revillame yun mase kommentar eller nagsabi ng ganun, kanskje de fleste ser det på en annen måte ... Problemet er Willie Revillame Kasi yun eh ... Eversince han er identifisert som arrogant og mye folk virkelig hatet ham for det medyo pinapalagpas lang Nila på di lang pinapatulan ... Men når denne saken om Cory begravelse kom ut, dun na siguro binuhos ng tao ang Galit sa kanya .. Jeg selv forstår poenget med hans forklaring, men problemet er ... Willy Revillame er den ene snakker .. hvor mange mennesker ikke ser hans oppriktighet fordi det er faktisk ikke det .. I stedet de se hans arroganse.

  3. SBRA c willie kong magsalita ... hindi Naman dapat na jeg kringkaste pa na ipatatanggal nya ang liveopptak nang begravelse ni dating pangulong cory aquino ..

  4. yahooooo .... endelig! Jeg surfet hver blogg på nettet prøver å se etter pro Willie kommentarer og jeg var glad jeg fant det her. Tama MGA kommentarer Nyo om tissen sin reaksjon sa burol ni tit cory. det er ingenting galt med det .. kanskje noen folk var bare utføres av Willie motstandere, ano pa eh di MGA cast ng kapuso .. spesielt Joey .. han er den som er uprofesjonelt .. virkelig!

  5. Jasper: Riktig ka Diyan!

  6. .

    [TYPO korrigert fra forrige innlegg OVER]

    Jeg er enig hva Willie prøver å formidle her, han visste bare ikke hvordan du skal levere budskapet riktig.

    MEN ...

    Willie er en arrogant gris av natur, vi har sett alt før dette hadde skjedd. Im fra statene og regelmessig se wowowee og det bare avsky meg hver gang han gjør dette til sin ansatte og gjester.

    Hva han bare viste her er ikke å være uredd som det han prøver å hevde sin om å være arrogant og respektløst til ABSCBN ledelse og ansatte som en helhet, og selv prøve å utfordre dem, og han burde ikke klandre dem foran kameraet, men i stedet ...

    "Han burde be om unnskyldning til de televiewers i vegne av wowowee ansatte og ABSCBN ledelsen at de ikke skulle ha vist klipp av Cory cortege mens de har det gøy, og ikke bety mangel på respekt."

    Men i stedet, rediculed han og lambasted de ansatte og ledelsen foran kameraet som han ikke var en del av familien. Totalt aktelse

    Hodet hans har vokst så stor at han tror han eier dette selskapet og opptre som Gud.

    Dette handler ikke om hans kommentar om Cory Kortesjen sin om at "han skal oppføre seg, spesielt på nasjonalt fjernsyn."

    FIKK poenget her?

  7. Pinoy i Fredrikstad på 13 august 2009 kl 05:16

    Ensidig masyado ang maraming tao, Bakit di Natin tingan ang totoo?
    Nagkamali si Willie, tao Lang Yan e, pero kung paulit ulit nang ginagawa ang pagkakamali? ano na? e gagong tao na yun di ba? trenger jeg si mer? Du være dommer ..

  8. mange mennesker ikke får meldingen hva Willie mente, men sannheten er at hvis du virkelig er en ekte følsom person du vil forstå hvor han oomes fra. ingen fornærmelse der. Tama lang hindi talaga maganda yong saya på lungkot pinagsabay may tid para Diyan. som noen gang bestemte seg for å gjøre det Yon ang sisihin Ninyo di si tissen. ano ba glad ba kayong malugmok si willie etter alle disse årene og hardt arbeid for å komme opp med et godt show som wowowee! Jeg er ikke en super fan av tissen, men min mann pero denne gangen fan na ako. sana matuto na ang MGA pinoy sobra tayong mapanghusga til det punktet na makasira na tayo ng buhay ng mya buhay. kaya abs-CBN hwag Naman ninyong iwan si willie sa aire ... nummer én eiendel Ninyo yan Kasi kung wala yan yong tfc kjedelig, og jeg ville ikke ha oppholdt seg gjennom alle disse årene ..... Lahat kaming Pamilya Lahat fra plager å tanter til fettere Lahat kami meg TFC.

  9. Det er en skam for den nåværende ABSCBN for ikke å følge tradisjonene fra Eugenio Sr & Jr offentlig velferd over pengene-nå under Mz Charo-Tuta, mukang pera, ingen omsorg for offentlig welfare.Pinababayaan mapanood ng MGA bata ang Bastos, manyak, wlang modong si Willie. Ang tagal na inaabuso ni Willie ang Lahat-wlang ginagawa c MZ Charo. Nakakahiya kyo. BKA bumangon SA libingan Nila sina Eugenio Sr og Jr Bkit mukang pera na ba kyo Mz Charo og assungots

  10. hotbabe_4575 på 17 august 2009 kl 18:46

    Jeg er enig i at tissen ble feiltolket og hans kommentar er tatt på dens pålydende verdi. problemet med oss ​​filippinere er vi mangler evnen til å lese mellom linjene og ta alt ord for ord. Willie er svært nær den aquino familie og hans intensjoner sikkert ikke er sånn. selvfølgelig filippinere vil reagere på alt, kommentarer viser den typiske Filippinsk dum og idiotisk tankegang. talangka mentalitet .... alle venter på tissen å ha en slip-of-the-tongue situasjonen gitt sin tidligere historie med TV sensur og strenger av nettverk suspensjoner. som noen har sagt i denne bloggen, berømmer jeg Willie for å være ærlig at studioet ikke burde ha luftet dekning side om side med wowowee som en feed. og hvis det er noen som bør bli suspendert først, bør det være folk i nettverket som bestemte seg for å lufte den ved siden av hverandre.
    hvis han ikke er tissen, så folk ville sikkert ha roste ham for å være åpen og ærlig, men han er tissen. med willie revillame, som er forventet å skje selv om han hadde sagt det på en mer sivil måte.
    og forresten folket poste i denne bloggen og gjøre kommentarer som tissen skulle dø, vil huset sitt brenne .... etc .... du bare la verden få vite hvor meningsløs dine tanker er .... poste responsively ... verden ser på.

  11. vince Mercado på 18 august 2009 kl 08:09

    willie may kjæreste ka na ba? pagsinagot mo mayroon! ay ayoko na sa 'yo! "Ayaw mo Yata ng jakke".
    lufting av wowowee på den dag bør utsettes til neste dag eller så fordi vår ex president er begravelse dag. "Vi trenger å ha et tegn på respekt". og president Aroyo sa at det er ferie, ingen skole og arbeid. hindi Ninyo ba naiitindihan abs-CBN. gusto nyo englishin ko? du willie har ingen respekt sammen med abs cbn som er inkludert i denne controveresial. Saka ikaw willie somosobra kana, Akala mo kaya mo ng Lahat. walang daya ito!

  12. Abs-CBN ang nagkamali.Hindi c Willie.Pangit kaya tingnan n pagsamahin ang saya på lungkot.
    > Sna wg NMAN po tayo mging Mapang husga s kapwa ntn.Hndi s lhat ng Oras, pagka2taon mali c Willie.Mas mganda kung titingnan ntn ang MGA naitulong nia på ng Wowowee s MGA Pilipino.

  13. doronoon69 på 19 august 2009 kl 11:00

    enig ako kay dong. hindi ko masyadong gusto Yung timing ni willie pag pinapagalitan Niya ang ansatte Niya. det er en tid og et sted for alt. men det er alt som det var.

    om begjæringen skjer på internett .... medyo OA na yoon. på saka ut av sammenhengen. først, var spørsmålet ikke om Cory Aquino. hvem som startet brouhaha, tenker at det var respektløst mot Cory, er dummere enn dum. på lalong dum Yung MGA mase-underskriftskampanje na hindi Naman talaga nanonood. kung Galit kay willie Kasi mahilig pagalitan Yung ansatte Niya på lufta, ok lang. yun nga Kasi ang problema kay tissen. pero Yung gawing nasjonalt problem yan, på en sak na hindi Naman talaga problemet, katangahan yan.

    ang mas lumalabas na malaking tanga, Yung nagsimula ng underskriftskampanje na isinali pa Yung pangalan ni cory aquino. sampu nang nagsimula, malaking katangahan larm Yung MGA sumunod na hindi Naman nanonood ng wowowee.

  14. doronoon69: Veldig godt sagt ja! hehehe :-)

  15. vince Mercado på 21 august 2009 kl 03:47

    Bakit hver 3 til 4 måneder mayroon si willie'ng kontroversielt? så en annen 3-4 måneder mayroon na Naman. kaya han er farlig fyr, jinks! Jeg vil si na mayroon pang darating contraversial! så magingat lang.

  16. joey de leon på 22 august 2009 kl 07:29

    bare en ensidig folk vil ta tissen på en skylden. Jeg ser ikke noe problem med det han sa.
    som trenger å klandre? den personen som luftet begravelse samtidig på showet hans.

  17. Josefina palma kirchner på 26 august 2009 kl 04:03

    Dårlig Willie Revillame.Na-Intriga na Naman Lalo na ng mahigpit Nyang kaaway.Bat Kasi konting bagay pinalalaki, napanood ko sa youtube ang kommentar ni Willie R. på totoo namang pangit na pinapakita rin Yung begravelse ni Cory Aquino, habang gumigiling Yung MGA konkurrent .
    Nå mas pangit Yung reaksjon ni Joey de Leon, halatang inggit na inggit sya eh sa palagay ko si Joey Naman ang Bastos.
    Hindi ako fan ni Willie Revillame, sa tototo lang bihira akong manood ng showet nya, tuwing nasa pinas lang ako på mase-ferie.
    Nakakatuwa na Marami syang natutulungan na mahihirap na tao. Så Payo ko kay Joey de Leon & company, pagbutihan na lang ang showet nyo på tigilan na ang MGA parinig.yang MGA holdning na yan ang di maganda.
    Til Willie Revillame ... gå, gå, gå. Du gjorde ingenting wrong.Maraming MGA taon na nagmamahal sa yo.

  18. For det meste, får jeg hvor han kommer fra. Såvidt noen er satt til hvile der kjølvannet er observert, ville de eldste fortelle oss å rør ned når alle ler, gigling etc. som vi sørger vekke passerer. Det er i utgangspunktet den samme senario. Men valget av hans ord er der han mangler. Kanskje han har ingen faglig bakgrunn i kringkasting eller journalistiske etikk. Selv om det er håndfull av kjendiser (i Filippinene som er) som ikke har denne kvalifiseringen har en følelse av personlig etikk chosing de riktige ordene så det vil ikke bli feiltolket av televiewers. Kanskje det er en velsignelse i forkledd at dette måtte skje. Av alle mennesker i høyere posisjon i filippinske politikk det måtte skje for våre mest kjære leder på Filippinene - Tidligere president Cory Aquino. Det måtte skje på denne måten - kanskje for folk å virkelig se den sanne karakter av Willie Revillame. Never mind hva han sa med hensyn til tidligere president Cory Aquino cortege. Det er det faktum at han rediculed hans stab i et direktesendt TV - ikke bare en gang, to ganger, tre ganger .... - Det er den konstante og utallige forlegenhet, rediculed og arroganse mot hans stab. Stol på meg, jeg har sett det hele. Han har rediculed ikke bare hans ansatte, men også hennes gjest og selv publikum som er for det meste gjør vitser til "ikke så" fysisk attraktiv i hans øyne. Hans konstant berøre spesielt til kvinnens kroppslige deler. Dette kan betraktes som trakassering i øynene av loven. Men det kan ikke være for ham. Men det er der han tar feil. Du kan spørre hvem som helst og alle hele gest som han gir til det kvinnelige publikum, og også hans kvinnelige dansere. Du trenger ikke å se på hvert show. En showet er nok til å se hvor gris han er. Jeg kan garantere at alle kan være enig med meg.
    Som for ousting ham fra Wowowee - jeg tror at han skal fjerne fra showet for årsakene til at han stadig flau sin egen gjest (kanskje ikke for ham), publikum som ikke er fysisk tilbøyelig, og den viktigste grunnen som bør veie tungt i hensynet til ousting ham er Redicule av hans stab i direktesendt TV. Ingen fra wowowee ansatte bør være flau på noen måte. Jeg er enig med hva folk ser ham som arrogant. Han er full av seg selv. Jeg tror at han tror - at wowowee vil ikke blomstre uten ham. Vel, han er galt - det er mange filippinske Kjendiser som er egnet for å være vert for showet. Bare tenk på det - når han ikke er rundt eller mens han er syk - showet var fortsatt full av moro. Showet vil gå på og blomstre når han er borte. Showet kan overleve med Marielle, Vallerie, Pokwang og RR. Showet er en laginnsats. Det er ingen "I" i TEAM. Allikevel jeg har sagt nok. Poenget er at jeg tror ABS-CBN Ledelsen har satt dette problemet, eller snu hodet for altfor lenge. ABS-CBN Ledelsen har ignorert, og vi vet alle at de har lagt merke til hans oppførsel lenge før Wowowee showet startet. Bare tenk på Christie Fermin - hun ble repremanded for mange tid og siste gang hun fikk en advarsel - hun ville ikke høre. Se hvor hun er akkurat nå. Hun er i utsiden leter i. De bør gjøre det samme til Willie Revillame. Willie velger å være i offentlighetens søkelys, bør han være forsiktig med hva og hvordan han sier ting. Publikum ser på.

  19. For det meste, får jeg hvor han kommer fra. Såvidt noen er satt til hvile der kjølvannet er observert, ville de eldste fortelle oss å rør ned når alle ler, gigling etc. som vi sørger vekke passerer. Det er i utgangspunktet den samme senario. Men valget av hans ord er der han mangler. Kanskje han har ingen faglig bakgrunn i kringkasting eller journalistiske etikk. Selv om det er håndfull av kjendiser (i Filippinene som er) som ikke har denne kvalifiseringen har en følelse av personlig etikk chosing de riktige ordene så det vil ikke bli feiltolket av televiewers. Kanskje det er en velsignelse i forkledd at dette måtte skje. Av alle mennesker i høyere posisjon i filippinske politikk det måtte skje for våre mest kjære leder på Filippinene - Tidligere president Cory Aquino. Det måtte skje på denne måten - kanskje for folk å virkelig se den sanne karakter av Willie Revillame. Never mind hva han sa med hensyn til tidligere president Cory Aquino cortege. Det er det faktum at han rediculed hans stab i et direktesendt TV - ikke bare en gang, to ganger, tre ganger .... - Det er utallige forlegenhet, rediculed og arroganse mot hans stab. Stol på meg, jeg har sett det hele. Han har rediculed ikke bare hans ansatte, men også hans gjest og selv publikum som er for det meste gjør vitser til "ikke så" fysisk attraktiv i hans øyne. Hans konstant berøre spesielt til kvinnens kroppslige deler. Dette kan betraktes som trakassering i øynene av loven. Men det kan ikke være for ham. Men det der han tar feil. Du kan spørre hvem som helst og alle hele gest som han gir til det kvinnelige publikum. Jeg kan garantere at alle kan være enig med meg.
    Som for ousting ham fra Wowowee - jeg tror at han skal fjerne fra showet for årsakene til at han stadig flau sin egen gjest (kanskje ikke for ham), publikum som ikke er fysisk tilbøyelig, og den viktigste grunnen som bør veie tungt i hensynet til ousting ham er Redicule av hans stab i direktesendt TV. Den ene fra wowowee ansatte bør være flau på noen måte. Jeg er enig med hva folk ser ham som arrogant. Han er full av seg selv. Jeg tror at han tror - at wowowee vil ikke blomstre uten ham. Vel, han er galt - det er mange filippinske Kjendiser som er egnet for å være vert for showet. Bare tenk på det - når han ikke er rundt eller mens han er syk - showet var fortsatt full av moro. Showet vil gå på og blomstre når han er borte. Showet kan overleve med Marielle, Vallerie, Pokwang og RR. Showet er en laginnsats. Det er ingen "I" i TEAM. Allikevel jeg har sagt nok. Poenget er at jeg tror ABS-CBN Ledelsen har satt dette problemet, eller snu hodet for altfor lenge. ABS-CBN Ledelsen har ignorert, og vi vet alle at de har lagt merke til hans oppførsel lenge før Wowowee showet startet. Bare tenk på Christie Fermin - hun ble repremanded for mange tid og siste gang hun fikk en advarsel - hun ville ikke høre. Se hvor hun er akkurat nå. Hun er i utsiden leter i. De bør gjøre det samme til Willie Revillame. Willie velger å være i offentlighetens søkelys, bør han være forsiktig med hva og hvordan han sier ting. Publikum ser på.

  20. Napakaganda ng inyong pagpapaliwanag.

Legg igjen en kommentar