Er å drikke rødvin veldig bra for helsen din?
Før, de bruker å si "Et eple om dagen holder legene unna." Nå er det "Et glass vin holder legene unna."
Medisinske tidsskrifter, media og enda noen vin selskaper har båret denne "gode nyheter" for å vinelskere. Nyheten er sant. Faktisk for de siste 5000 årene har vin blitt brukt medisinsk for å behandle mennesker. Det har vært brukt som et antiseptisk, som beroligende eller sedativ, og som et hypnotisk. Men før du begynner å poppe korken og strømpe vin rack med den fineste vin som penger kan kjøpe, bør du vurdere følgende først:
1..) Ta oppmerksom på at det som har blitt studert for å være medisinsk gunstig er ikke hvilken som helst vin. Spesielt er det å drikke rødvin som er veldig bra for helsen din. - Bakgrunnen for en slik er at rødvin rødvin er laget ved hjelp av huden og frø av druer. Blant alle de andre viner, inneholder Rødvin den høyeste konsentrasjonen av antioksidanter som hjelper bekjempe kreft. Den inneholder også "Resveratrol" som holder arteriene klar av plaque og dermed redusere risikoen for å få hjertesykdom.
2.) Du skal kun drikke to standard glass vin om dagen. - Å drikke rødvin utover to glass øker risikoen for høyt blodtrykk, potensiell skade på hjerte, lever, nyrer og hjerne.
3.) Jo dyrere rødvin, jo mer antioksidanter og Resveratrol den inneholder. - Grunnen til dette er fordi de dyrere røde viner, jo rikere frukten den inneholder.
. 4) Å drikke rødvin forsterket med trening produserer flere helsefordeler - En studie referert til i en fersk Times magazine utgaven viser at "folk som ikke drikker i det hele tatt, og ikke trener hadde høyest risiko for hjertesykdom. Folk som drikker moderat og trener hadde en 50% lavere risiko. Folk som utøves, men ikke drikke vin hadde en 30% redusert risiko, som gjorde moderat drikking sofaen poteter. "
. 5) Tenk på din alder og andre helsemessige problemer før du begynner å drikke rødvin - Den samme studien nevnt i Time magazine indikerte at alkohol ikke gjør "noe koronar god til du kommer den alder hvor hjertesykdom blir en betydelig risiko." Forskerne i studien fortsetter videre at det er absolutt ingen bevis for en forebyggende og beskyttende effekt før fylte 45 år. Drikke rødvin selv i moderate mengder er heller ikke tilrådelig for yngre kvinner som har en høyere risiko for brystkreft og de som har en historie med familie alkoholisme.

Hei! mitt navn er Zigfred Diaz, Takk for besøket min personlige blogg! Gå aldri glipp av et innlegg fra denne bloggen. Abonner på min fulle feeds gratis. Klikk her for å abonnere på zdiaz.com via e-post
Du kan også være lurt å besøke mine andre blogger. Klikk her for å lære lager markedsføring investere . Klikk her for å lære mer om hvordan å tjene penger online . Besøk bloggen min reise for å lære mer om gode reise ideer .


























Jeg lager en regel om å ha et par glass vin en kveld når budsjettet tillater det. Wine er dessverre fortsatt vesentlig dyrere enn bensin, men jeg er ikke sikker på hva de anti-aging egenskaper en munnfull av gass ville være. Seriøst, jeg tar mine frie radikaler bekjempelse vitaminer, min vin, min peanøttsmør, min grren te og føler helt fantastisk. Jeg er bare 42, men jeg vet at mange gutter på min alder som aldri ser ut til å ha mye energi og jeg vet det er på grunn av sine dietter.
Bruce
Bruce: Det er flott! Skulle ønske jeg vil være av samme helse som deg når jeg når den alderen. Cheers!