Is het drinken van rode wijn echt goed voor je gezondheid?
Vóór, gebruiken ze om te zeggen "Een appel per dag houdt de dokter weg. 'Nu is het" Een glas wijn houdt de dokters weg. "
Medische tijdschriften, de media en zelfs wat wijn bedrijven zijn het uitvoeren van dit "goede nieuws" te wijnliefhebbers. Het nieuws waar is. In feite is voor de laatste 5000 jaar, is wijn is medisch gebruikt om mensen te behandelen. Het is gebruikt als een antiseptisch, als een kalmeringsmiddel of sedatieve en hypnotische als. Maar voordat u start popping de kurk en de bevoorrading van uw wijnrek met de beste wijn die geld kan kopen, overweeg het volgende eerst:
1.) Let op, dat wat is bestudeerd te worden medisch heilzaam is niet zomaar een wijn. Concreet wordt het drinken van rode wijn die is echt goed voor je gezondheid. - De reden voor deze is dat rode wijn rode wijn wordt gemaakt met behulp van de huid en de zaden van de druiven. Tussen alle andere wijnen, Rode wijn bevat de hoogste concentratie aan anti-oxidanten, die helpt bij het bestrijden van kanker af. Het bevat ook "Resveratrol" die de slagaders vrij van plaque waardoor het risico op hartziekten verminderen houdt.
. 2) Je moet alleen drinken twee standaard glazen wijn per dag. - Het drinken van rode wijn dan twee glazen verhoogt het risico voor hoge bloeddruk, potentiële schade aan het hart, de lever, de nieren en de hersenen.
3.) De duurdere de rode wijn, de meer antioxidanten en resveratrol bevat. - De reden hiervoor is dat de duurdere rode wijnen, de rijker het fruit bevat.
. 4) Het drinken van rode wijn vermengd met oefening levert meer voordelen voor de gezondheid - Een in een recente Times magazine nummer genoemde studie blijkt dat "mensen die niet drinken helemaal en niet uit te oefenen hadden het hoogste risico op hart-en vaatziekten. Mensen die matig drinken en te oefenen hadden een 50% lager risico. Mensen die uitgeoefend maar wist geen wijn drinken had een 30% verminderd risico, zo heb matig drinken bank aardappelen. "
. 5) Denk aan je leeftijd en andere gezondheidsproblemen voordat u begint met het drinken van rode wijn - De in het tijdschrift Time genoemd hetzelfde onderzoek bleek dat alcohol niet doet "geen coronaire goed totdat je de leeftijd waarop hartziekte wordt een aanzienlijk risico te bereiken." De onderzoekers van de studie gaat verder dat er absoluut geen bewijs van een preventieve en beschermende werking voor de leeftijd van 45. Drinken van rode wijn, zelfs met mate is ook niet aan te raden voor jongere vrouwen die een hoger risico op borstkanker en zij die hebben een geschiedenis van de familie alcoholisme.

Hi! mijn naam is Zigfred Diaz, Bedankt voor het bezoeken van mijn persoonlijke blog! Mis nooit meer een bericht van deze blog. Abonneren op mijn volledige feeds gratis. Klik hier om te abonneren op zdiaz.com per e-mail
U kunt ook naar mijn andere blogs te bezoeken. Klik hier om te leren voorraad marketing te investeren . Klik hier om meer te leren over hoe om geld online te verdienen . Bezoek mijn reis blog om meer te leren over de grote reizen en ideeën .


























Ik maak een regel van het hebben van een paar glazen wijn per nacht wanneer het budget het toelaat. Wijn is helaas nog steeds aanzienlijk duurder dan benzine, maar ik weet niet zeker wat de anti-aging eigenschappen van een mouthfull van gas zou zijn. Serieus, ik mijn vrije radicalen bestrijden vitaminen, mijn wijn, mijn pindakaas, mijn grren thee te drinken en voel absoluut geweldig. Ik ben pas 42 maar ik ken veel jongens van mijn leeftijd die nooit lijken te veel energie te hebben en ik weet dat het als gevolg van hun dieet.
Bruce
Bruce: Dat is geweldig! Wou dat ik zal van dezelfde gezondheid als je zijn als ik bereiken die leeftijd. Cheers!