Пие червено вино наистина добро за вашето здраве?

Преди това те използват да се каже, "Една ябълка на ден държи доктора далеч." Сега е "Чаша вино запазва лекарите далеч."

Медицински списания, медии и дори някои лозаро-винарски дружества са извършвали тази "добра новина" за любителите на виното. Новината е вярно. В действителност през последните 5000 години, виното е било използвано за медицинско лечение на хора. Той е бил използван като антисептик, като успокоително или успокоително, и като хипнотично. Но преди да започнете пръкват на корк и складирането си вино багажник с най-доброто вино, което парите могат да купят, имайте предвид следното първо:

1.) Обърнете внимание, че това, което е изследвано за медицински полза не е просто някакъв вино. Конкретно, той се пие червено вино, което е наистина добро за вашето здраве. - Причината за това е, че червеното вино червено вино се прави по кожата и семена на грозде. Сред всички други вина, Червено вино съдържа най-висока концентрация на антиоксиданти, която помага пребори с рака. Той също така съдържа "Resveratrol", което да задържа вашите артериите ясно, на плака като по този начин намаляване на риска от като взе болест на сърцето.

2.) Трябва да се пие само две стандартни чаши вино на ден. - Пиенето червено вино след две чаши увеличава риска от високо кръвно налягане, възможното увреждане на сърцето, черния дроб, бъбреците и мозъка.

3.) По-скъпо на червено вино, толкова повече антиоксиданти и ресвератрол, които съдържа. - Причината за това е, че по-скъпи червени вина, богати на плодовете, които съдържа.

. 4) Консумация на червено вино, смесено със упражняване произвежда повече ползи за здравето - Едно проучване, посочено в наскоро списание Times въпроса показва, че "хората, които не пият въобще и не упражняват имали най-висок риск от сърдечни заболявания. Хората, които пият умерено и да упражняват са с 50% по-нисък риск. Хората, които са упражнявали, но не пие вино, имаше 30% намален риск, като е умерено пиене кушетка картофи. "

. 5) Помислете за вашата възраст и други здравни проблеми, преди да започнете да пиете червено вино - Същото проучване, посочена в списание Тайм показват, че алкохолът не прави "всяка коронарна добро, докато стигнете до възрастта, на която болест на сърцето става осезаем риск." Изследователите от проучването още продължава, че няма абсолютно никакво доказателство за превантивна и защитно действие преди да навършат 45. Консумация на червеното вино дори в умерени количества също не е препоръчително за по-млади жени, които имат по-висок риск от рак на гърдата и на тези, които имат история на семейството алкохолизъм.

Харесва ми това, което току-що прочете? Проверка на тези навън!

Horizontal line yellow

zmd
Здравейте! Моето име е Zigfred Diaz, Благодаря, че посетихте моя личен блог! Никога не пропускайте пост от този блог. Абонирайте се за пълно емисиите си безплатно. Кликнете тук, за да се абонирате за zdiaz.com по имейл

Можете също така да искате да посетите другите ми блогове. Натиснете тук, тук, за да се научат инвестиране пускане на пазара продукти в наличност . Кликнете тук за да научите повече за това как да печелите пари онлайн . Посетете моя блог за пътуване, за да научите повече за чудесни идеи за пътуване .

Horizontal line yellow

2 коментара към "пие червено вино наистина добро за вашето здраве?"

  1. I направи правовата като няколко чаши вино на вечер, когато бюджетът го позволява. Wine за съжаление е все още значително по-скъпи в сравнение с бензина, макар и I не съм сигурен, това, което на анти-стареене свойства на дадено mouthfull на газ би било. Сериозно, аз да си взема свободни радикали бойни витамини, виното ми, моята фъстъчено масло, ми grren чай и се чувстват абсолютно страхотно. Аз съм само на 42, но знам, че много хора на моята възраст, които никога не изглежда да има много енергия и знам, че това се дължи на начина им на хранене.

    Bruce

  2. Брус: Това е страхотно! Иска ми се ще да е от същия здравето ти, когато достигне тази възраст. Наздраве!

Вашият коментар